COMARCH ERP XT

SYSTEM COMARCH ERP XT ON-LINE

  • System do fakturowania i ewidencji kosztów,
  • Wysyłanie dokumentów do księgowości on-line,
  • Raporty analityczne – od prostych zestawień po platformę Business Intelligence

Jeśli chcesz na bieżąco kontrolować swój biznes, mieć aktualną wiedzę, dot. przychodów i kosztów a także gwarancję rozliczeń księgowych na czas – mamy dla Ciebie ofertę. Zaoferujemy Ci system  informatyczny do wystawiania faktur, przesyłania dokumentów do księgowości on-line oraz raporty do zarządzania finansami firmy a także pełną obsługę księgową oraz usługę archiwizacji i bezpiecznego składowania dokumentów z dostępem on-line.

Fakturowanie

Z Comarch ERP XT fakturę wystawisz nawet w 10 sekund. Wystarczy wcześniej dodać kontrahenta poprzez podanie numeru NIP (reszta danych automatycznie jest zaciągana z bazy GUS). Wystawienie faktury polega na dodaniu nazw produktów lub usług. Kolejnym krokiem jest już tylko błyskawicznie wysłanie faktury do klienta. Fakturowanie poprzez aplikacje Comarch ERP XT jest proste, wygodne i bezpieczne.

Ewidencja dokumentów kosztowych

Fakturowanie to nie tylko sprzedaż, to również zakupy. Faktura zakupu, czy też faktura kosztowa, to dokument wprowadzany do programu w celu ewidencji kosztów związanych z prowadzeniem działalności.

W Comarch ERP XT istnieje możliwość dodania faktur zakupu w sposób automatyczny. Dzięki wykorzystaniu narzędzia Comarch OCR dodanie faktury zakupu jest szybkie i proste. Wystarczy wskazać plik z dysku (jpeg lub pdf) w przypadku aplikacji www lub zrobić zdjęcie faktury w przypadku aplikacji na urządzenia mobilne. Program sam rozpoznaje kontrahenta, daty oraz wartości z faktury i sam wprowadza je na dokument wewnątrzsystemowy. Przedsiębiorcy pomoże to w szybkim wczytaniu dokumentów do systemu, a księgowej do rejestru VAT.

Ewidencja dokumentów kosztowych

Fakturowanie to nie tylko sprzedaż, to również zakupy. Faktura zakupu, czy też faktura kosztowa, to dokument wprowadzany do programu w celu ewidencji kosztów związanych z prowadzeniem działalności.

W Comarch ERP XT istnieje możliwość dodania faktur zakupu w sposób automatyczny. Dzięki wykorzystaniu narzędzia Comarch OCR dodanie faktury zakupu jest szybkie i proste. Wystarczy wskazać plik z dysku (jpeg lub pdf) w przypadku aplikacji www lub zrobić zdjęcie faktury w przypadku aplikacji na urządzenia mobilne. Program sam rozpoznaje kontrahenta, daty oraz wartości z faktury i sam wprowadza je na dokument wewnątrzsystemowy. Przedsiębiorcy pomoże to w szybkim wczytaniu dokumentów do systemu, a księgowej do rejestru VAT.

OCR

Usługa automatycznie odczyta dane z faktur kosztowych w formie plików graficznych np. skanów, zdjęć (plików JPG). Przypisze odpowiednie kwoty do rejestru VAT, rozpozna NIP dostawcy, daty, numer rachunku bankowego itp.

Raporty analityczne

Moduł BI POINT to narzędzie do analizowania danych firmy. Wszystkie zebrane w programie dane dostępne są w formie przejrzystych raportów graficznych oraz tabeli. Warto zwrócić uwagę na elastyczność danych prezentowanych. To użytkownik decyduje o tym, co chce analizować, w jakim zakresie czasowym oraz jak bardzo dokładnie przedstawione mają być jego dane.

Raporty analityczne

Moduł BI POINT to narzędzie do analizowania danych firmy. Wszystkie zebrane w programie dane dostępne są w formie przejrzystych raportów graficznych oraz tabeli. Warto zwrócić uwagę na elastyczność danych prezentowanych. To użytkownik decyduje o tym, co chce analizować, w jakim zakresie czasowym oraz jak bardzo dokładnie przedstawione mają być jego dane.

Wersja mobilna

Comarch ERP XT to odpowiedź na potrzeby każdej jednoosobowej działalności oraz małej firmy w zakresie zarządzania, fakturowania i księgowości. Dzięki aplikacji wystawianie faktur sprzedażowych czy wprowadzanie faktur kosztowych trwa mniej niż kilka sekund. Wszystkie Twoje dokumenty mogą być przekazywane do biura rachunkowego, które zostało przez Ciebie wskazane do świadczenia usługi księgowej. Dzięki aplikacji masz kontrolę nad wszystkimi dokumentami i gwarancje profesjonalnej obsługi księgowej Twojej firmy.

Korzyści

  • Automatyzacja procesu dostarczania dokumentów do księgowości – wsparcie systemowe, dzięki któremu dokumenty mogą zostać wysłane on-line a dostęp do nich może być realizowany z dowolnego miejsca.
  • System do fakturowania on-line
  • Kontrola kosztów w firmie.
  • Bezpieczne przechowywania dokumentów.
  • Raporty – stała kontrola płynności i wyniku finansowego prowadzonej działalności, dzięki zestawieniom analitycznym, uaktualnianym w czasie rzeczywistym.

Więcej o systemie dowiesz się z: https://www.erpxt.pl/